5 תשובות
מצטרפת לשאלה
אני פשוט לא נפגשת בבית שלי איתה בשביל שהמשפחה לא תדע
אומרת שהיא החברה הכי טובה שלי או חברה ממש קרובה או משהו
בדרך כלל הם לא חושדים, ופשוט ממש צריך להיזהר
בדרך כלל הם לא חושדים, ופשוט ממש צריך להיזהר
(אני גנדרפלואיד) כשהייתה לי בת זוג, היינו בקשר מרחוק, ופשוט לא סיפרתי את זה להורים שלי וזה גם יותר קל ככה. אבל בעיקרון אם הייתה לי חברה בעיר שלי והיינו רוצים להיפגש או משהו הייתי אומר שאני הולך לחוג/תנועת נוער או אפילו להיפגש עם חברים והם לא צריכים לדעת שאתם בדייט. אם את רוצה להביא אותה הביתה אז אולי כדאי כשההורים לא בבית.
שואל השאלה:
גם אני ג'נדרפלואיד
גם אני ג'נדרפלואיד
אנונימית
באותו הנושא: