7 תשובות
שואל השאלה:
איזה טוסט
אני בפנימייה
לחם אין לי פה
ניראלי כן כדאי לך לאכול משהו
יואו גם אני בפנימייה ואני בדיוק אוכלת תסביכים כאלו חח
תתפרעי אחותי תאכלי מה שיש
אני אכלתי הרגע טונה מעושנת עם קרקרים
אני חושב שכן
תוכלי לא הולכים לישון על בטן ריקה