11 תשובות
אין שום בעיה בלאכול בלילה זה לא שונה מלאכול באור יום את יודעת
שואל השאלה:
קראתי שזה יותר משמין ולא בריא
קראתי שזה יותר משמין ולא בריא
אנונימית
חחחח שטויות
זה משמין באותה מידה אין הבדל.
זה משמין באותה מידה אין הבדל.
לצחצח שיניים ולישון
ללכת לאכול
זה לא משנה מתיי את אוכלת
זה באמת לא בריא לאכול בלילה ועדיף להיכנס למין "צום" שעתיים לפני שאת ישנה
תנסי להתעסק בדברים אחרים ולא לחשוב על זה
תנסי להתעסק בדברים אחרים ולא לחשוב על זה
כל מזון שתאכל משמין יחסר השכלה^
שואל השאלה:
יא אללה בדיוק באתי להכין לי
אז כן או לא?
אני רוצה להכין כריך עם קוטג
יא אללה בדיוק באתי להכין לי
אז כן או לא?
אני רוצה להכין כריך עם קוטג
אנונימית
כן?אתה תאכל עכשיו קילו פלפל לא תעלה במשקל?אז לאן כל זה ילך?
שואל השאלה:
אז אתה אומר לי לאכול כאילו? לא הבנתי
אז אתה אומר לי לאכול כאילו? לא הבנתי
אנונימית