16 תשובות
במבה, כמובן.
וואו עדיף לדעתי חטיף כלשהו
פיצה משפחתית
קורנפלקס
שואל השאלה:
^^^^^^
חח תודה על התשובה אך לצערי אזלה אספקת הבמבה השנתית שלי
^^^^^^
חח תודה על התשובה אך לצערי אזלה אספקת הבמבה השנתית שלי
זה לא בוקר גברת
אנונימית
חטיף,מנצ' כזה
טוסט , חביתה, פרוסה אם אבוקדו,אבוקדו , אבוקדו
אויש. תאכלי ליקריץ, אני מקווה שיש מספיק במלאי
שואל השאלה:
^^
שכחת לכתוב אבוקדו ;)
^^
שכחת לכתוב אבוקדו ;)
^ אויש לא נורא ^-^
תאכלי משהו עם שוקולד הכי טעים
קורנפלס עם חלב
כלום לכי לישון יא קטינה
קורנפלקס
בלי חלב
באותו הנושא: