5 תשובות
למה
רווח ברגליים זה יפה
רווח ברגליים זה יפה
בגלל שמעלים מסה נהיים חטובים בבטן
ולהתאמן ולאכול חלבון
ולהתאמן ולאכול חלבון
אם את מעלה במסת שריר את גם תעלי בשומן
רווח ברגליים זה גנטי
והבטן שלך לא תשאר חטובה.
רווח ברגליים זה גנטי
והבטן שלך לא תשאר חטובה.
אנונימית
רווח בין הרגליים קשור יותר לאחוזי שומן ומסת שריר. אם עולים במסה בצורה נקייה אז העלייה באחוזי שומן היא מינימלית
איך להעלות מסה ? מאזן קלורי חיובי
אם אני מעלה מסה הרווח ברגליים יעלם? יכול להיות כי יהיה יותר מסה
אפשר להעלות מסה ולהישאר חטובה בבטן?
אם הפלוס הקלורי קל והמסה נקייה כן
אם אני מעלה מסה הרווח ברגליים יעלם? יכול להיות כי יהיה יותר מסה
אפשר להעלות מסה ולהישאר חטובה בבטן?
אם הפלוס הקלורי קל והמסה נקייה כן
באותו הנושא: