5 תשובות
שואל השאלה:
עזרת
עזרת
אנונימית
אין בזה קסמים ואין אף אדם יוצא דופן הכל תלוי בכמה את מכניסה וכמה את שורפת..
צריך לחשב את כמה את שורפת בזמן מנוחה(יש מחשבונים לזה בגוגל לפי הbmi,שגם לזה יש מחשבון באינטרנט) את כמה שאת שורפת באימון(באופן יחסי) ואת כמה שאת מכניסה(קלוריות כן) אם את מכניסה פחות ממה שאת שורפת את תרזי אם תכניסי יותר את תשמיני אם לא תכניסי ולא תוציאי(כלומר תאכלי בדיוק מה שתוציאי) תישארי באותו משקל, אם תוסיפי חלבונים ואימוני כוח תהיי במסה וכך תפתחי תחת(אימוני ישבן) ואפשר לפעול כך גם בשאר הגוף כמובן.... בהצלחה גברת אנונימית ה3 חודש הראשונים הכי קשים מאמין בך כל דבר אני מוכן לעזור
צריך לחשב את כמה את שורפת בזמן מנוחה(יש מחשבונים לזה בגוגל לפי הbmi,שגם לזה יש מחשבון באינטרנט) את כמה שאת שורפת באימון(באופן יחסי) ואת כמה שאת מכניסה(קלוריות כן) אם את מכניסה פחות ממה שאת שורפת את תרזי אם תכניסי יותר את תשמיני אם לא תכניסי ולא תוציאי(כלומר תאכלי בדיוק מה שתוציאי) תישארי באותו משקל, אם תוסיפי חלבונים ואימוני כוח תהיי במסה וכך תפתחי תחת(אימוני ישבן) ואפשר לפעול כך גם בשאר הגוף כמובן.... בהצלחה גברת אנונימית ה3 חודש הראשונים הכי קשים מאמין בך כל דבר אני מוכן לעזור
שואל השאלה:
תודה מלך
תודה מלך
אנונימית
אימונים יספיקו כמובן שזה יהיה הרבה יותר יעיל אם התזונה שלך תהיה מותאמת לאימונים
אימונים יעזרו לדעתי, ומומלץ לאכול הרבה חלבונים וירקות
באותו הנושא: