4 תשובות
מה נזק תסדרי לך תספורת או גוונים או וואטאבר זה לא שיש לך משהו טוב יותר לעשות
במקום להגיד שזה נורא תנסי לשפר אין לך ברירה כל כך
אם זה מפריע לך יש דברים שאפשר לעשות בנוגע.
אבל תדברי עם מומחה כי יכול להיות לך נזק.
אבל תדברי עם מומחה כי יכול להיות לך נזק.
לאף אחד אין באמת מושג כי לכל אחד יש קצב צמיחה שונה..
לי לקח חצי שנה וגם וגזרתי בערך 7 סמ
לי לקח חצי שנה וגם וגזרתי בערך 7 סמ
באותו הנושא: