5 תשובות
את צודקת, תכתבי את העבודה רק על שמך
ותמסרי למורה שהם לא תרמו כלום
תגידי למורה שהם לא שיתפו פעולה. לפעם הבאה תהיי עם ילדים אחרים שכן משתפים פעולה
שואל השאלה:
כבר הגשתי למורה לצערי עם השמות של כןלם
לא היה לי נעים כי הם חברים שלי
אנונימית
תשימי את עצמך במקום הראשון ואל תתני להם לנצל אותך, ממש לא משנה מי הם. אחרת הם יראו שקל לדרוך עלייך
אם את תגישי בלי השמות שלהם את גורמת שהם יכשלו כי לא יהיה להם זמן לעשות
אחד תגידי למורה שהם לא עשו כלום
שתיים אל תעשי איתם יותר עבודות ואם הם ישאלו אותך תגידי להם שאי אפשר לסמוך עליהם ושהם לא עושים כלום
(אני יודעת שזה מעצבן להגיש בשמם והם לא עשו כלום, מתחשב מאוד מצידך.)