12 תשובות
חד פעמי זה בסדר
לא
חד פעמי זה בסדר
עדיף שלא
אל
באמצ קשה לי לשמוע על אנשים שישנים עם איפור פנים מילא עיניים העור הרגיש שלי בבוקר למחרת היה משתגע
באמצ קשה לי לשמוע על אנשים שישנים עם איפור פנים מילא עיניים העור הרגיש שלי בבוקר למחרת היה משתגע
הילדה לא מרגישה טוב למה סתם לומר לה שזהו אם היא ישנה איפור פעם אחת הלך לה על העור פנים, זה בולשיט זה לא יכול לקרות לך מפעם אחת כולה קצת טינט וקונסילר אנשים
אף פעם לא אמר את זה^
אני אמרתי עליי כי כבר קרה לי
אני אמרתי עליי כי כבר קרה לי
אני לא חושבת שיקרה כלום, זה חד פעמי
חד פעמי זה בסדר
הכל טוב זה לא יגרום לשום דבר
זה לא איפור כבד
חד פעמי את יכולה
תרגישי טוב :)
חד פעמי את יכולה
תרגישי טוב :)
חייבת להגיד שאני עם כל הבעיות ראייה שלי קראתי ציפור
באותו הנושא: