5 תשובות
לא ממש ממש נורא אבל כדאי שלא
לא יקרה כלום אבל זה לא בריא לעור וחוסם את הנקבוביות עדיף שתורידי ואם אין לך כוח אז תשתדלי שזה לא יקרה קבוע
לא נורא אבל קחי בחשבון שזה לעשות לך קצת חצ'קונים.. לא נעים
אנונימית
מה פתאום זה לא נורא. אני מכירה את התחושה שאין כוח ועצבים ללכת להוריד את האיפור ואם זה פעם אחת אז הכל בסדר ! מקסימום חצקון שניים זה לא סוף העולם :)
זה יעשה לך רק טוב