7 תשובות
כן זה לא בריא לפנים
עושה חצקונים וזה
עושה חצקונים וזה
כן זה לא טוב לפנים, תורידי את האיפור ותלכי לישון, תאמיני לי שזה שווה את זה❤
לא אם זה פעם ב
תורידי שתקומי פשוט
תורידי שתקומי פשוט
כןכן תורידי
כן זה עושה חצקונים וגם ימרח לך עד הבוקר אז מה עשית בזה
אפ את לא עושה את זה תמיד אין בעיה
גם אני עשיתי את זה עם האיפור בפורים
גם אני עשיתי את זה עם האיפור בפורים
תורידי מייקאפ וזה תישארי עם מסקרה ואז תהי איתה מחר