7 תשובות
כן זה לא בריא לפנים
עושה חצקונים וזה
כן זה לא טוב לפנים, תורידי את האיפור ותלכי לישון, תאמיני לי שזה שווה את זה❤
לא אם זה פעם ב
תורידי שתקומי פשוט
כןכן תורידי
Snt
כן זה עושה חצקונים וגם ימרח לך עד הבוקר אז מה עשית בזה
אפ את לא עושה את זה תמיד אין בעיה
גם אני עשיתי את זה עם האיפור בפורים
תורידי מייקאפ וזה תישארי עם מסקרה ואז תהי איתה מחר