7 תשובות
לא
לכי בלי לגלח, קצת שיער לא הרג אף אחד
הצבע לא משתנה אחרי גילוח
זה כן יהיה יותר עבה רק בקצה אבל אחרי כמה שבועות/שעווה אחת זה חוזר להיות רגיל
זה כן יהיה יותר עבה רק בקצה אבל אחרי כמה שבועות/שעווה אחת זה חוזר להיות רגיל
אנונימית
שואל השאלה:
דיי אני ממש מבואסת אני עכשיו הלכתי לסופר פארם כי חשבתי שזה יהיה פתוח מסתבר שלא ואין לי שעווה אוף ואני מתביישת ללכת עם שיער על הידיים
דיי אני ממש מבואסת אני עכשיו הלכתי לסופר פארם כי חשבתי שזה יהיה פתוח מסתבר שלא ואין לי שעווה אוף ואני מתביישת ללכת עם שיער על הידיים
אנונימית
תגלחי תגלחי אם תעשי שעווה אחרי זה זה יהיה אותו דבר
תגלחי הכל טוב
אל תגלחי ביד, זה יעשה לך קוצים
אנונימית
באותו הנושא: