7 תשובות
אל תקיאי מסוכן רצח תאמיני לי אל תעשי את זה לעצמך בגלל משקל.
זה מסוכן וזה ייפגע בך, אל תעשי את זה!אלא ת רוצה להרזות ממש מהר תעשי כל יום כל היום כושר, ברמה של בבוקר תלכי לריצה, בצהריים תעשי אימון עם תרגילים ובערב תצאי שוב לריצה
don't
שואל השאלה:
טוב אני לא אעשה את זה
תודה :)
טוב אני לא אעשה את זה
תודה :)
אנונימית
כן , זה יכול להפוך להפרעת אכילה
לא! תעשי כושר זה גם בריא לפחות
כן זה מסוכן.
אל תעשי את זה.
אל תעשי את זה.
באותו הנושא: