10 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה תענו
בבקשה תענו
אנונימי
הייתי במצב דומה חוץ מהקטע של העילפון.. חשבתי שאני אוהבת אותו וכשהתחיל בנינו קטע הבנתי שאני לא מוכנה לזה, הסברתי לו מה עובר עליי ולמה אני לא מוכנה בהתחלה הוא הבין והוא היה מדהים כלפיי ואחרי שהוא הבין שאני באמת לא בקטע הוא התחיל להיות אובססיבי ומעיק, הצבתי לו פשוט עובדה: אני לא מוכנה לקשר ואני לא רוצה להיכנס איתו לקשר ואז שהוא יפגע. תסביר לה שאתה עושה את זה לטובתה ושאתה לא רוצה שהיא תיפגע.
שואל השאלה:
אבל אם אני אעשה את זה היא תכנס לחרדות ואפילו תתעלף ואין לה אף אחד שיעזור לה
אבל אם אני אעשה את זה היא תכנס לחרדות ואפילו תתעלף ואין לה אף אחד שיעזור לה
אנונימי
אבל תחשוב על זה ככה, אם תמשיך להיות איתה כשאתה לא בקטע בסוף היא תבין את זה היא לא טיפשה וזה רק יפגע בה קשה יותר
שואל השאלה:
דבר ראשון תודה שינית לי אף אחד לא ענה לי
דבר שני אוקיי ואם אני אעשה את זה מה לעשות כשהיא תתחיל לקבל התקף חרדה ומה לעשות אם היא תתעלף
דבר ראשון תודה שינית לי אף אחד לא ענה לי
דבר שני אוקיי ואם אני אעשה את זה מה לעשות כשהיא תתחיל לקבל התקף חרדה ומה לעשות אם היא תתעלף
אנונימי
שואל השאלה:
היא גם ככה במצב נפשי ממש גרוע
היא גם ככה במצב נפשי ממש גרוע
אנונימי
שואל השאלה:
בבקשה תעני
בבקשה תעני
אנונימי
תראה נכון שהמצב קצת רגיש אבל בסופו של דבר להיות בקשר שאתה לא רוצה זה לא טוב להיות בקשר ששני הצדדים לא רוצים אותו צריך להיפרד ממנה ברגע הנכון ולא לעשות את זה בהפתעה , כאילו שהיא תראה שהמצב בניכם לא אותו דבר , תסביר לה שתמיד תהיה שם לצידה גם אם לא תהיה בתור חבר שלה אלא בתור ידיד ואם היא תצרך אותך תהיה שם
תגיד לה את מה שאתה מרגיש, אני בטוחה שהיא תעדיף את זה מאשר שתשקר לה שאתה אוהב אותה. אם היא תתעלף אז תעזור לה, תן לה מים, תושיב אותה ותעודד אותה שהיא תמצא עוד גברים
לפי דעתי הרבה יותר פוגע להישאר עם מישהי שלא אוהבים .. תעשה לה ולך טובה ותיפרד ממנה
עם כל הקושי , תסביר לה יפה והיא תתגבר (אני מקווה)
עם כל הקושי , תסביר לה יפה והיא תתגבר (אני מקווה)
באותו הנושא: