4 תשובות
אני לא יודע אני כאילו לא נראלי הייתי הולך כי זה יכול לגרום לסיכסוך בינהם
אבל אם את רוצה תלכי אמא שלך ואבא שלך כבר יפתרו את זה בינהם אבא שלך יודע מה הוא עושה אז כאילו תעשי מה שאת רוצה
אני לא הייתי הולך כי * זה יכול *לגרום לסיכסוך
ואת אוהבת את השקט שלך אז תהני עם השקט שלך אן תגידי לו לא הוא לא נראלי "יבכה" תסבירי לו שאת רוצה את השקר שלך
אבל אם את רוצה תלכי אמא שלך ואבא שלך כבר יפתרו את זה בינהם אבא שלך יודע מה הוא עושה אז כאילו תעשי מה שאת רוצה
אני לא הייתי הולך כי * זה יכול *לגרום לסיכסוך
ואת אוהבת את השקט שלך אז תהני עם השקט שלך אן תגידי לו לא הוא לא נראלי "יבכה" תסבירי לו שאת רוצה את השקר שלך
דבר ראשון, אם בא לך את השקט שלך, אז תלכי הביתה את לא חייבת לעשות משהו שאת לא רוצה לעשות.
דבר שני, תסתכלי על זה ככה שבתור הורה גרוש, הוא כנראה מרגיש שהוא איכזב אותך וזה למה הוא רוצה זמן איכות...
דבר שני, תסתכלי על זה ככה שבתור הורה גרוש, הוא כנראה מרגיש שהוא איכזב אותך וזה למה הוא רוצה זמן איכות...
תחלקי את הימים שלך בניהם אל תחלישי קשר מצד אחד בתור אחת בלי אבא זה מבאס ממש
שואל השאלה:
תודה רבה ממש הרגעתם אותי ❤❤❤
תודה רבה ממש הרגעתם אותי ❤❤❤
באותו הנושא: