חברה הכי טובה שלי ניתקה איתי קשר ממש ברע (היא שונאת אותי ממש כרגע) לפני חודשיים בערך ומאז לא דיברנו מילה ועוד כמה ימים יש לה יומולדת רציתי לכתוב לה ברכה באינסטגרם (היא חסמה אותי בווצאפ) ואני לא בטוחה בזה כי לא באלי שזה יעשה לה רע ועוד בעיקר ביומולדת... ואם היא בכלל תענה מה לעשות לדעתכם?