4 תשובות
שואל השאלה:
בת 18 אם זה משנה..
את יכולה לפעמיים גם לקחת הפסקה...
אני מציעה לך אולי לנסות לבדוק מה את בדיוק מחפשת בבני זוג ואז אולי תביני את עצמך הרבה יותר טוב
אני זוכרת את השאלה שלך מאתמול...
לי זה נראה שהזוגיות הזאת לפי מה שאת מתארת עושה לך רע ובעיקר גורמת לך להרגיש חיסרון.
תנסי לדבר איתו על זה, אם את חשובה לו הוא ינסה להקדיש לך זמן.
ולגבי חברות לפעמים זה גם תלוי ביוזמה שלך. תנסי ליישום מפגשים אפילו בזום.
היי!
אני תמיד פה עם את צריכה לדבר!!
תתחילי לחפש חברות מחדש!
את יכולה ללכת לצופים,לעזור,להיתנדב במדא.
וזו גם דרך חדשה להכיר אנשים חדשים!!!
תנסי :)
מבטיחה שיהיה טוב❤