6 תשובות
לא הייתי הולך
אל תלכי
אם את לא רוצה ולא יכולה ללכת, אל תלכי.
אם את יודעת שאת יכולה להתגבר עחזה וללכת לכי..
אני לא הייתי הולכת
אם את יודעת שאת יכולה להתגבר עחזה וללכת לכי..
אני לא הייתי הולכת
את יכולה ללכת מאוחר יותר לבית ספר
תלכי!!!
אני במקומך לא הייתי הולכת.
כי אני יודעת איך זה עומד להיות, יהיה לך רגשות אשם ותלכי, וכשתגיעי תתחילי לסבול עד שתגידי לעצמך: 'למה לא נשארתי בבית..?'
אם לא טוב לך בבית הספר ויש לך את האפשרות להישאר בבית, לכי על זה ותישארי בבית. במקום שתסבלי שם אז לפחות תקבלי יום מנוחה.
אני יודעת איך זה ואני כלכך מבינה אותך :(
כי אני יודעת איך זה עומד להיות, יהיה לך רגשות אשם ותלכי, וכשתגיעי תתחילי לסבול עד שתגידי לעצמך: 'למה לא נשארתי בבית..?'
אם לא טוב לך בבית הספר ויש לך את האפשרות להישאר בבית, לכי על זה ותישארי בבית. במקום שתסבלי שם אז לפחות תקבלי יום מנוחה.
אני יודעת איך זה ואני כלכך מבינה אותך :(
באותו הנושא: