6 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני בחדר כושר חחח
הליכנ של 5 דק זנ חימום?
אנונימית
לאימון רגליים כן זה כן
לאימון רגליים עדיף לעשות בסביבות 10 דקות
לאימונים אחרים פשוט תעשי סט אחד בתרגיל שאת הולכת לעשות עם רבע או חמישית מהמשקל שאת הולכת לעשות את התרגיל איתו
אפשר לעשות בימי מנוחה של הכוח את האירובי
אז תעשי כמה שעות אחרי את האירובי
כן תעשי חימום לפני אימון כוח אבל לא מתיחות
שואל השאלה:
אבל אחרי אימון כוח אין לי כוח לאירובי חחח
ולפני הכוח לעשות חימום ?
אנונימית
אם עושים גם וגם תמיד עושים קודם כוח
אם את עושה אירובי קודם זה יגרום לאימון כוח שלך להיות 40% פחות אפקטיבי