9 תשובות
מי שמזדהה כמין שהוא נולד בו, אדם ללא דיספוריה מגדרית
אנשים שמזהים את זהותם המגדרית עם המין הביולוגי שלהם, להבדיל מטרנסג'נדר
אדם שהמין והמגדר שלו תואמים
אז מה ההבדל בין זה לבין הטרוסקסואלים?
אנונימית
^הטרוסקסואל זה מישהו שנמשך לבני המין השני
זאת נטייה מינית, סיסגנדר מתאר מגדר ולא נטייה מינית
זאת נטייה מינית, סיסגנדר מתאר מגדר ולא נטייה מינית
אהה,הבנתי תודה
אנונימית
זה הנורמלי
אנונימי
כן אני יודעת שהטרו זה סטרייט אבל זה לא מה שהתכוונתי..
אז אפשר להיות הטרוסקסואל וסיסג'נדר?
אז אפשר להיות הטרוסקסואל וסיסג'נדר?
אנונימית
טנקיו
אנונימית
באותו הנושא: