5 תשובות
מבינה ת'כאב, אבל ככה נולדת ואת.ה צריך.כה להיות גאה בזה, בטוחה שאת.ה מושלם כמו שאת.ה ושאם תמשיך.כי בגישה של אני מושלם.מת כמו שאני תוכל.י להתקדם ולהגיע למקום שבו רק תאהב.י את עצמך על מי שאת.ה ובזכות מי שאת.ה
מקווה שהיום הזה יבוא מהר
(לא ידעתי איך את.ה מעדיפים את לשון הפניה לכן רשמתי ככה) בכל מקרה אם מעוניין.נת לפרוק אז בפרטי בכיף
מה זאת אומר להיוולד טרנס ?
ומה זה סיסג'נדר ?
שואל השאלה:
סיסג'נדר זה מישהו שהמגדר שלו והמין שלו הם אותו דבר
ולהיות טרנס זה ביולוגי
אנונימי
אין שום דבר רע בלהיות טרנסים, אבל זה יכול להיות קשה. אולי כדאי לך לפנות לקו הקשב של האגודה למען הלהט"ב? זה קו דיסקרטי, עם מתנדבים מקצועיים שישמחו לענות לך.