19 תשובות
מה זה אומר
סיסג'נדר זה לא מישהו שהוא פשוט לא טרנסג'נדר?
בהגדרות
ברוך הבא
ואם תפרט מה זה סיסגנדר אולי נוכל לעזור לך
בהגדרות אפשר לשנות רק לזכר או נקבה
שואל השאלה:
אני כן טרנס אני סטפ סיס ג'ינדר
מה זה אומר
אז בהגדרות תשנה את המגדר
אה חחיחיחחיחחיחח הוא מסתלבט עלינו
יש לך 3 פסים בצד ימין למעלה, אחר כך סימן של גלגל שיניים בצד שמאל למעלה, תלחץ ואחר כך תעשה שינוי פרטי משתמש
אבל לפני שנייה אמרת שאתה סיסג'נדר.
אז תחליט מה אתה...
בכל מקרה אם יש אפשרות אז תלחץ על ''אחר''.
אם אין אז אין.
שואל השאלה:
נו סיסג'נדר וסטפ סיס ג'ינדר זה אותו דבר לא?
שואל השאלה:
קראתי באתר לא זוכר את השם שלו אבל הצבעים שלו כתום שחור כזה
אבל אמרת שאתה טרנס!
טרנסג'נדר זה לא סיסג'נדר בן אדם...
אני מתה אתה מסתלבט עלינו
אל תבלבל ת'שכל את/ה בן או בת
שואל השאלה:
אה מצטער
פשוט ראיתי סרטון של ריילי ריד והיא מזדהה כסטפ סיס, אז רציתי גם להיות בטפ סיס והנחתי שזה אותו דבר כמו סיסג'נדר סליחה
אם אתה בן אני ממליצה לך להזדהות כסטפ ברו ג'נדר
אבל הכל תלוי בהגדרה העצמית שלך, אני מקבלת אותך כמו שאתה
שואל השאלה:
תודה שאת מכבדת את המגדר שלי ❤