5 תשובות
נו? הרי זה טוב שאתה מרגיש גבר לידו לא? זה לא אמור להיות משהו טוב?
שואל השאלה:
מצד אחד זה טוב אבל מצד שני זה בין היתר גורם לי להיות קצת תלותי
אנונימי
הוא נותן לך ביטחון ומסיח את דעתך ממה שמדאיג אותך. זה מה שאנשים שאוהבים אותנו ואנחנו אותם גורמים לנו להרגיש וזה נורמלי. זה לא הופך אותך לתלותי, אתה פשוט יכול לקחת את ההרגשה הזאת איתו ולנסות להבין אותה ולהמשיך להרגיש ככה גם אחרי שהוא הולך. כי זה שהוא הולך לא אומר שאתה פתאום מישהו אחר.
אנונימית
הגיוני לגמרי. כשאתה נמצא בסביבתו אתה מתרכז בו ולא בשום דבר אחר. הוא גורם לך להרגיש נוח, להרגיש שלם, להרגיש פשוט אתה. הוא מסיח את דעתך מכל המחשבות הרעות של הדיספוריה וכל המחשבות האלו נעלמות כי אתה פשוט מתרכז בו.
אבל כשהוא לא לידך אין מי שיעסיק אותך והמוח שלך אוטומטית חוזר שוב להתעסק בדיספוריה.
ממליצה לך להעסיק את עצמך בדברים אחרים שהוא לא לידו, אולי לפתח תחביב חדש ובכללי לנסות להעסיק את עצמך כמה שאתה יכול כדי שהדיספוריה לא תתקוף אותך כי היא רק מורידה אותך וגורמת לך להרגיש רע יותר. אם אתה רוצה תשתף גם את הבן זוג ברגשות ובמחשבות האלו, אולי זה יוכל להקל לך את העומס.
אני ממש מבין
הוא נותן לך תחושת ביטחון. זה נכון שזה יוצר טיפה תלות אבל עם עזרה תוכל להרגיש ככה גם בלעדיו, במיודח אחרי טיפולים מתאימים