7 תשובות
כן.
לדעתי תלוי אם אתה עסוק או שסתם לא בא לך לענות
בערך
לקרוא הודעה ולא לענות לה זה לסנן
גם אם אתה לא נכנס אבל קורא
שואל השאלה:
^ התיוגים שלי מאוד נכונים
אנונימי
כן
התיוג שלך לא נכון אגב