7 תשובות
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא לרשום לו משהו?
לא לרשום לו משהו?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח ככל שאני לא נכנס הוא ממשיך לקלל
חחח ככל שאני לא נכנס הוא ממשיך לקלל
אנונימי
להתעלם ולחסום.
להתעלם ולחסום לא נותנים יחס לאנשים כאלו בחיים שלנו לא מגיע להם
להתעלם, אל תרדי לרמות נמוכות
להתעלם,
אין מקום לתת יחס לאנשים כאלה בחיים שלנו.
אין מקום לתת יחס לאנשים כאלה בחיים שלנו.
באותו הנושא: