5 תשובות
כן
לדעתי, כן. זה קצת משחקים.. אבל לפעמים צריך את זה בשביל לאפס את הצד השני.
שואל השאלה:
האמת שאני ממש רוצה אבל לא יודעת איך להגיד לו על זה.. כי הוא כן מחובר ולא עונה
אנונימית
תעני לו אחרי המון זמן, ותראי איך הוא מגיב.
לפעמים אנשים לוקחים אחרים כמובן מאליו. ולפעמים זה קורה בהיסח הדעת, לי זה קורה לפעמים.. שאני עונה או מסננת במקרה ואנשים נעלבים (בצדק).

תקחי כמה ימים ותעני לו מאוחר. אם הוא ממשיך, תעירי לו.
אני לא אחת שאוהבת משחקים אבל במקרה כזה פשוט הייתי עונה לו כמה פעמים בהפרש של 7 שעות ואם זה לא מזיז לו (גם אחרי שמעירים לו) פשוט מפסיקה לנסות ופורשת לשווארמה