6 תשובות
להיכנס ולא לענות
להכנס ולא לענות
חבל שלא חשבתי על זה לפני חחח
אצלי אם אני לא נכנסת להודעה זה כי אני שונאת את הבן אדם / אין לי מה להגיד , ואם אני נכנסת ולא עונה זה כי אני עסוקה / אין לי מה להגיד אז לא להכנס להודעה חחח
להכנס ולא לענות
להיכנס ולא לענות זה הכי פוגע...
כי ככה יודעים שראית ואת פשוט בוחרת להתעלם...

r. george
להיכנס ולא לענות