8 תשובות
רק כשאני באמצע משחק פיפא
אנונימי
כי כנראה שאין לי כרגע תשובה ואחרי זה אני באמת קוראת את זה ויש לי תשובה
אנונימית
כן, בדרך כלח כשאני עצבני על מישהו
כן כי לפעמים אין לי זמן לענות באותו הרגע
או שאין לי כוח לענות אז אני עונה מאוחר יותר
או שאין לי כוח לענות אז אני עונה מאוחר יותר
אם זה לא דחוף ואין לי כח אבל זה בקושי קורה
אני אך פעם לא מסננת שעה בדרך כלל אם אני מסננת זה כמה דקות כי אני לא רוצה שידעו שאני חסרת חיים שעונה בשניות וקורה לי רק פעם ב... שאני שוכחת אז זה נמשך שעה אבל אני בקושי מסננת
אני אך פעם לא מסננת שעה בדרך כלל אם אני מסננת זה כמה דקות כי אני לא רוצה שידעו שאני חסרת חיים שעונה בשניות וקורה לי רק פעם ב... שאני שוכחת אז זה נמשך שעה אבל אני בקושי מסננת
אנונימית
כן קורה לי מלא
לפעמים אין לי זמן/אין לי כוח או שאני בכלל לא רואה/ רוצה לענות מאוחר יותר אבל שוכחת
לפעמים אין לי זמן/אין לי כוח או שאני בכלל לא רואה/ רוצה לענות מאוחר יותר אבל שוכחת
לפעמים כשאני צריכה לענות תשובה ארוכה ומשמעותית ואני לא יכולה להתייחס ברצינות, אני מחכה ועונה מאוחר יותר.
בכללי אני שונאת שמסנניםאותי ואני שונאת לסנן אז זה כמעט בכלל לא קורה
בכללי אני שונאת שמסנניםאותי ואני שונאת לסנן אז זה כמעט בכלל לא קורה
אנונימית
או שהוא עיצבן אותי או שאין לי כוח לענות