13 תשובות
איך הגעת למסקנה שהם נהנים יותר ממך?
אנונימית
שואל השאלה:
זה עובדה שהם נהנים
זה עובדה שהם נהנים
אנונימית
מי אמר שערסים ופרחולות לא אנשים טובים
אנונימית
כי לאנשים חכמים בדכ יותר קשה להתחבר לאנשים אחרים קראתי על זה משהו
כי השקטים שקטים והערסים והפרחולות מוחצנים ומראים את עצמם לעולם יותר
שואל השאלה:
כי הם לא בני אדם טובים הם זבל של אנשים
כי הם לא בני אדם טובים הם זבל של אנשים
אנונימית
מי אמר לך שהם זבל של אנשים
שואל השאלה:
לא צריך להגיד ליי אני יודעת
די להתחכם
לא צריך להגיד ליי אני יודעת
די להתחכם
אנונימית
אין צדק ככה זה מי שעושה יותר רעש וצעקות יותר שמים לב אליו יותר מפחדים ממנו אז נותנים לו מה שהוא רוצה. ספרי לי על זה אין צדק ואין מנ לחפש אותו כי אין
מה מה הבעיות שלך אף אחד לא מתחכם אני מכיר מספיק ערסים ופרחולות ואיך שתקראי להם כדי להגיד לך שלא הם לא כולם זבל של אנשים. זה לא תלוי ביכולת החברתית שלהם זה תלוי באופי
שואל השאלה:
כנראה מתחברים אליהם כי הם זבל ואוהבים אנשים רעים ולא טובים
כנראה מתחברים אליהם כי הם זבל ואוהבים אנשים רעים ולא טובים
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה אשמתם של השקטים שנולדו ככה זה עניין של אופי.
מה זה אשמתם של השקטים שנולדו ככה זה עניין של אופי.
אנונימית
כל מה שאת מדברת עליו זה עניין של אופי.
ילד שקט שפחות מדבר לאנשים גם פחות ידברו אליו
ילד שקט שפחות מדבר לאנשים גם פחות ידברו אליו
באותו הנושא: