7 תשובות
אני לא
עושה את מה שאני אוהב.
דובק בדרך שלי והעיניים שלי ממוקדות במטרה.
מוזיקה חד משמעית
כי החיים מדהימים
תלוי באיזה צורה מסתכלים עליהם
לא נהנת אני בדיכאון שנים
לא נהנה רק סובל
לפעמים