4 תשובות
להוריד את המינון
להפסיק לקחת.
היום סתם דוחפים לילדים רטלין אפילו כשהם לא צריכים
היום סתם דוחפים לילדים רטלין אפילו כשהם לא צריכים
תופעות לוואי;
דיכאון, ראיה מטושטשת, הפרעות במערכות בגוף, תחושות של חולשה, יש עוד מלא שאני לא ארשום כי זאת באמת רשימה ארוכה.
*לא לקחת!*
דיכאון, ראיה מטושטשת, הפרעות במערכות בגוף, תחושות של חולשה, יש עוד מלא שאני לא ארשום כי זאת באמת רשימה ארוכה.
*לא לקחת!*
אני מבינה אותך ממש..ניסו להוריד לי מינון אבל זה לא עזר אז הלכתי למומחית והיא נתנה לי קונצרטה עם מינון נמוך שהיא אותו דבר רק בלי תופעות לוואי ופשוט היא משפיעה ליותר שעות.. קיצורר אני הפסקתי לקחת זה סתם חרא