5 תשובות
עדיף לאבחן את זה אצל פסיכולוג כי אז הוא גם יכול לתת דרך טיפול מתאימה שתעזור לך
כעיקרון אם יש לך עייפות יתר חוסר תיאבון עצבות וחוסר התלהבות זה יכול להיות תסמינים לדיכאון אבל עדיף אבחון מקצועי
כעיקרון אם יש לך עייפות יתר חוסר תיאבון עצבות וחוסר התלהבות זה יכול להיות תסמינים לדיכאון אבל עדיף אבחון מקצועי
דיכאון הוא מצב רפואי נפוץ המתאפיין בתקופות ממושכות של מצב רוח ירוד, הערכה עצמית נמוכה ותחושות עזות של עצבות, ריקנות או ייאוש. דיכאון יכול להיות מלווה בירידה בעניין או בהנאה מפעילויות מהם הפרט נהנה בעבר, בירידה באנרגיה ותחושת עייפות או בירידה בריכוז.
מתוך האינטרנט.
_____
את לא צריכה להתמודד עם דיכאון,
אלא לנסות לצאת ממנו.
אם את לא מצליחה בעצמך (הגיוני ומובן),
את יכולה להיעזר במישהו שיש לו את הכלים
הנכונים לעזור, למשל : פסיכולוג, קאוצ'ר או אפילו פסיכיאטר אם יש צורך.
יום יבוא ותהיי מאושרת❤
מתוך האינטרנט.
_____
את לא צריכה להתמודד עם דיכאון,
אלא לנסות לצאת ממנו.
אם את לא מצליחה בעצמך (הגיוני ומובן),
את יכולה להיעזר במישהו שיש לו את הכלים
הנכונים לעזור, למשל : פסיכולוג, קאוצ'ר או אפילו פסיכיאטר אם יש צורך.
יום יבוא ותהיי מאושרת❤
קודם כל ללכת לאבחון, אם יש לך את רוב התסמינים כנראה שזה זה אבל רק עם אבחון פסיכיאטרי את יכולה לקבל מרשם לכדורים שיעזרו, וגם עוזר לדעת מה הבעיה במדויק. הכי עוזר ומומלץ ללכת לטיפול פסיכולוגי, בכל מקרה הכדורים לא ממש עובדים בלי זה.
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה
@נערה שורדת
אני חווה את כל מה שמצויין שם, אני כבר לא נהנת משום דבר שפעם היה משמח אותי וכל הזמן חסרת אנרגיות בגלל זה אני כל הזמן רוצה לישון, גם הבית ספר נהיה מקום מגעיל כולם עולים לי על העצבים ובנוסף יש לי גם בעיות עם התזונה וזה עוד יותר מעצבן אותי נראה לי אני באמת צריכה ללכת לפסיכולוג
תודה לכל מי שענה
@נערה שורדת
אני חווה את כל מה שמצויין שם, אני כבר לא נהנת משום דבר שפעם היה משמח אותי וכל הזמן חסרת אנרגיות בגלל זה אני כל הזמן רוצה לישון, גם הבית ספר נהיה מקום מגעיל כולם עולים לי על העצבים ובנוסף יש לי גם בעיות עם התזונה וזה עוד יותר מעצבן אותי נראה לי אני באמת צריכה ללכת לפסיכולוג
שואל השאלה:
^ יש לי 11/14 תסמינים
^ יש לי 11/14 תסמינים
באותו הנושא: