7 תשובות
ימין קיצון
אני ברוב המקומות איש שמאל.
כי אני סוציאל דמוקרט, ציוני, ליברל, מאמין שאין פתרון שישמור על ישראל יהודית ודמוקרטית מלבד שתי המדינות.
ימינית רגילה כזאת- כמו בן גביר סמוטריץ והצל הם אני רק שאני בבת.
ציונית מאוד! וכועסת כשמנסים לעשות מהמדינה שלי מדינה ללא דת!!! הדבר השנוא עליי ביותר!
שמאלני קיצוני שונא ימנים פשיסטים כמו בערך כל מי שהגיב מעליי
ימני מאוד. אני חושב שמדינת ישראל שייכת ליהודים ולא צריך "שלום" עם הערבים כי שלום איתם לא יהיה ומדינת ישראל היא מדינה יהודית דמוקרטית וצריכה ללכת לפי ההלכה ולא נגדה ולעשות שינויים הזויים ולתת לערבים שטחים עבור שלום
ימין ביטחוני