8 תשובות
שני עברייני מין דוחים
פשוט להצביע לפי הצבע המעודף עלייך
אני שמחה שביידן ניצח
מוכנה למינוסים
עריכה: אני יודעת שביידן נורא, טראמפ יותר
זה ממש להצביע שם למי שפחות נורא.
בעד טראמפ
^^ההבדל ביני לבינך זה שאני לא בוחר דמות פוליטית בגלל האישיות שלו, אלה המדיניות שלו ומה שהוא עושה ומבטיח למדינה כלשהי. בגלל זה אני מעדיף את טראמפ, לטובתם ולטובתנו.
אני? אני "בוחרת" דמות פוליטית בגלל מה שקרה בארצות הברית עם ה כההי עור, טראמפ בחר לעודד את זה
והוא עשה חוק שלטרנסים יהיה אסור להיות בצבא
וגם ראיתי בכמה שאלות שאתה בעד טראמפ אז כאילו
^קודם כל מה קרה לשחומי העור באמריקה, ואיך טראמפ עודד את זה. הוא כן מעודד בתמיכה מלאה בקהילה השחורה (ראי platinum plan), אבל זה דבר טוב ולא כמו להצביע לsegregation כמו ביידן.
שנית, טראנסים יכולים להיכנס לצבא אחרי שההורמונים שלהם מסודרים ואישור רופא, זה לטובתם.
וכן, אני תומך בנשיא טראמפ.
טראמפ? תומך בשחומי העור? יחחחעחחח טוב ראינו
אל תגיד לי "ההבדל ביני לבינך שאני לא בוחר דמות פוליטית" שאתה כן בוחר
יום טוב
את צריכה לעבוד בcnn, בחיי, אמרתי "ההבדל ביני לבינך זה שאני לא בוחר דמות פוליטית בגלל האישיות שלו".
שנית, תני לי דוגמא שטראמפ הוא גזען מאמין בעליונות לבנה (שאמר שזה דבר נורא ואיום לתמוך בוא 38 פעמים).