7 תשובות
מה הבעיה? הם לא המחבלים הם פשוט אזרחים בדיוק כמונו.
אנונימי
העיקר את אומרת ערבושים ולא ערבים ...
אין לי בעיה איתם כל עוד הם אזרחים חפים מפשע, שמכבדים אדם באשר הוא, לא מוסלמים קיצוניים ולא גזענים וגם לא שונאי ישראל
אין לי בעיה איתם כל עוד הם אזרחים חפים מפשע, שמכבדים אדם באשר הוא, לא מוסלמים קיצוניים ולא גזענים וגם לא שונאי ישראל
מכבדת כל ערבי וערביה, לא מכבדת מחבלים.
כמו שאני מכבדת כל יהודיה ויהודי אבל לא מכבדת יהודים זורקי אבנים ומחבלים.
כמו שאני מכבדת כל יהודיה ויהודי אבל לא מכבדת יהודים זורקי אבנים ומחבלים.
על ערבים בארץ?רובם אחלה אנשים,יש לי כמה חברים ערבים.
בנוגע לפלסטינאים?אני ימני
בנוגע לפלסטינאים?אני ימני
עמדה פוליטית בקשר לזכויות של ערבים?
צריכים לקבל שוויון זכויות מלא כמובן, כמו כל אזרח אחר במדינה.
ואם נתייחס גם לפלסטינים שגרים בשטחים אז כמו שאמרתי למעלה, אני בעד שוויון זכויות מלא לערבים (כמו לכל אזרח אחר במדינה) ואת זה אפשר לעשות רק בעזרת סיום הכיבוש. וכמובן להפסיק חוקים אי שוויוניים כמו החוק שמאפשר רק ליהודים לדרוש בתים של יהודים שננטשו בגלל מלחמות. כל עוד החוק לא שוויוני ולא מאפשר גם לערבים לחזור לבתיהם שננטשו הוא לא צריך להתקיים, זה לא דמוקרטי, לא שוויוני ולא מוסרי.
צריכים לקבל שוויון זכויות מלא כמובן, כמו כל אזרח אחר במדינה.
ואם נתייחס גם לפלסטינים שגרים בשטחים אז כמו שאמרתי למעלה, אני בעד שוויון זכויות מלא לערבים (כמו לכל אזרח אחר במדינה) ואת זה אפשר לעשות רק בעזרת סיום הכיבוש. וכמובן להפסיק חוקים אי שוויוניים כמו החוק שמאפשר רק ליהודים לדרוש בתים של יהודים שננטשו בגלל מלחמות. כל עוד החוק לא שוויוני ולא מאפשר גם לערבים לחזור לבתיהם שננטשו הוא לא צריך להתקיים, זה לא דמוקרטי, לא שוויוני ולא מוסרי.
אגב כשאת כותבת ערבושים זה נשמע אותו דבר כמו יהודונים, גם אם הכוונה לא הייתה גזענית עדיף לשנות את הניסוח
מעדיף שלא יהיו בארץ ישראל ושלא יהיה לעם ישראל קשר איתם
באותו הנושא: