11 תשובות
ימני כי אני ציוני
ימין
ימנית
מרכז נוטה לימין
ימנית רק ביבי חהחה
אנונימית
שמאלנית, אני בדעות שמאלנית אבל אני חושבת שכל הממשלה שלנו גם השמאלנים וגם הימנים חראות
אף אחד מהם , כולם נוכלים בממשלה
^את/ה יכול/ה להיות שמאלני/ת/ימני/ת גם בלי לתמוך באנשים בממשלה
שמאל
ימני :)
שמאל
באותו הנושא: