7 תשובות
אין לי כאלה
רעידות, קושי בנשימה, לחץ בבטן ובראש, לחץ בעיניים, בחילות, צמרמורות ובכי
בכי כאבים בחזה רעידות קושי נשימה
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם יש לי התקפי חרדה או לא אבל בעקרון שאני נלחצת הדופק שלי עולה לממדים גבוהים מאודד, קשה לי לנשום ויש לי תחושה כאילו חם וחנוק ברמות לא משנה מה המזג אוויר
זה נחשב התקפי חרדה?
אני לא יודעת אם יש לי התקפי חרדה או לא אבל בעקרון שאני נלחצת הדופק שלי עולה לממדים גבוהים מאודד, קשה לי לנשום ויש לי תחושה כאילו חם וחנוק ברמות לא משנה מה המזג אוויר
זה נחשב התקפי חרדה?
אנונימית
^אני חושבת שכן. אני גם מרגישה ככה.
כשאתה מרגיש את זה בא, אתה יודע שזה עומד לתקוף ומנסה להתנגד, מנסה לעצור את זה אבל מאוחר מדי.
אתה רואה את הידיים שלך, את הרגליים שלך מתחילות לרעוד, מרגיש את השיניים נוקשות ואת הראש אפילו אתה מרגיש את התזוזות הקטנות האלה שלא בשליטתך. פתאום יש דפיקות באזור החזה והן מתגברות לאט לאט ומתפשטות לאט לאט, בכל מקום בגוף, בכל החזה ובכל הראש, זה מחרפן אותך ואתה כבר לא מצליח לנשום, אתה מנסה להכניס את האוויר למלא את הריאות אבל אתה לא מצליח מתחיל לכאוב, אתה נופל על הרצפה כי אי אפשר יותר לסבול את זה, פשוט מתרסק, הכל מסביבך נהיה רק כתמי צבעים וכל הקולות מסביב מתעממים, זה רק אתה ומה שתוקף אותך, נכנס למין בועה וכל מה שזז מסביב גורם לך לצרוח עוד יותר, אתה בזה כבר הרבה זמן ואי אפשר להאמין שזה יגמר מתישהו, אתה שומע את הצעקות שלך, את הקולות של הסביבה, אתה רואה את כתמי הצבע הלא ברורים שמבהילים כל כך, אתה מרגיש את הרעידות, את התזוזות הקטנות בגוף בכל שריר קטן, אתה מרגיש את הדפיקות ואת הכאב של חוסר החמצן ואתה לא יכול לעשות עם זה כלום. הגוף מתעייף מהמלחמה שבה אין מנצחים ופה זה נשאר רק אתה, לבד.
ככה מרגישים התקפי חרדה אצלי
אתה רואה את הידיים שלך, את הרגליים שלך מתחילות לרעוד, מרגיש את השיניים נוקשות ואת הראש אפילו אתה מרגיש את התזוזות הקטנות האלה שלא בשליטתך. פתאום יש דפיקות באזור החזה והן מתגברות לאט לאט ומתפשטות לאט לאט, בכל מקום בגוף, בכל החזה ובכל הראש, זה מחרפן אותך ואתה כבר לא מצליח לנשום, אתה מנסה להכניס את האוויר למלא את הריאות אבל אתה לא מצליח מתחיל לכאוב, אתה נופל על הרצפה כי אי אפשר יותר לסבול את זה, פשוט מתרסק, הכל מסביבך נהיה רק כתמי צבעים וכל הקולות מסביב מתעממים, זה רק אתה ומה שתוקף אותך, נכנס למין בועה וכל מה שזז מסביב גורם לך לצרוח עוד יותר, אתה בזה כבר הרבה זמן ואי אפשר להאמין שזה יגמר מתישהו, אתה שומע את הצעקות שלך, את הקולות של הסביבה, אתה רואה את כתמי הצבע הלא ברורים שמבהילים כל כך, אתה מרגיש את הרעידות, את התזוזות הקטנות בגוף בכל שריר קטן, אתה מרגיש את הדפיקות ואת הכאב של חוסר החמצן ואתה לא יכול לעשות עם זה כלום. הגוף מתעייף מהמלחמה שבה אין מנצחים ופה זה נשאר רק אתה, לבד.
ככה מרגישים התקפי חרדה אצלי
בואי לפרטי
אני גם עם התקפי חרדה מדי פעם
אני גם עם התקפי חרדה מדי פעם
באותו הנושא: