3 תשובות
רעידות ותחושת חנק, לחץ, הרגשת נימול על הידיים ובכללי על כל הגוף ודופק ממש מהיר.
לחץ בחזה, רעד, דופק מהיר, בכי היסטרי ומחשבות לא רציונליות.
זה מרגיש כאילו החרדה שאני מרגישה תמיד נאגרה יותר מדי עד שאין מקום יותר להכיל אותה והתפוצצה.
זה מרגיש כאילו החרדה שאני מרגישה תמיד נאגרה יותר מדי עד שאין מקום יותר להכיל אותה והתפוצצה.
אני מתחילה להרגיש שאין לי אוויר ולרוב כואבת לי הבטן ויש לי בחילות אני בעיקר מנסה להגיע את עצמי אבל הגוף שלי לא מקשיב לרוב זה נראה נורמלי מבחוץ בעיקר כי לא ממש אכפת לרוב מי שאני לידו תמיד
נגיד כל המשפחה שלי מודעת לזה שיש לי התקפי חרדה בתדירות גבוהה אבל הם אף פעם לא שאלו אותי אם אני בסדר מהבחינה הזאת
נגיד כל המשפחה שלי מודעת לזה שיש לי התקפי חרדה בתדירות גבוהה אבל הם אף פעם לא שאלו אותי אם אני בסדר מהבחינה הזאת
אנונימית
באותו הנושא: