10 תשובות
תיראי בויקיפדיה לא חסר פירוטים על זה בגוגלה
זה שונה אצל אנשים
אל תאבחני את עצמך באינטרנט במיוחד לא ויקיפדיה ^
אנונימית
רעידות כאלה, ודפיקות לה חזקות.
מרגיש קצת כמו התקף לב, אבל זה בסדר, שותים כוס מים וזה עובר.
לכל אחד זה בא שונה אבל מרגישים את זה את התקף החרדה
קשיי נשימה, כאב ולחתום מטורף באזור החזה, בכי היסטרי, רעידות.. סוג של קריסת מערכות כזה את לא יכולה לתפקד ולשלוט על עצמך.
בעיקרון אם את חווה את זה את יודעת שזה זה
ככה זה מתבטא אצלי ואלה סימפטומים מוכרים שיש בדרכ למי שסובל מחרדות, אולי תרגיש הזדהות, ברור שאצל כל אחד זה שונה ונכון שעדיף תמיד ללכת לאיבחון אבל לא לכולם זה נגיש
ברור. מתי הקטנתי/זלזלתי באנשים שאין להם את הנגישות? אני אומרת שלא לכולם זה נגיש וזה בסדר לשאול אנשים גם מחוויה אישית, לא לכל דבר צריך ישר לרוץ לאיבחון.. התקף חרדה זה משהו שקרה/יקרה לכולם לפחות פעם אחת בחיים.
שואלת השאלה אם את מרגישה שאת זקוקה לעזרה מקצועית אז עדיף כמובן
זה משתנה ,התקף חרדה זה רעידות תחושת קור חולשה עייפות תחושת התעלפות כאבים.
ניתן לעזור בלהיות עם הבן אדם ,לתת לו תחושה שהוא לא לבד,אולי אפשר לשאול ולתת לבן אדם מים.מה שעוזר לי
אפשר לדעת רק עם איבחון פסיכולוגי
זה שונה , אצלי זה כאבים בחזה קושי בנשימה ובכי ממש מוקצן (זה קצת הרבה מצחיק לראות אותי בהתקף חרדה )