10 תשובות
זה סביל
את האמת שלא ממש
שואל השאלה:
נו מה לא כואב מה לא כואב זה כן כואב נו אל תשקרו
טטנוס לא כואב
פפילומה לא עשיתי אבל שמעתי שזה כואב טיפה יותר מטטנוס
אם אני זוכרת נכון:
טטנוס- את החיסון עצמו ממש לא מרגישים פשוט היד תפוסה קצת אחרי זה
פפילומה- החיסון עצמו מרגיש מוזר כזה אבל ישר כשהוא נגמר לא מרגישים כלום

קיצר אין מה להלחץ יותר מידי 2 שניות מלחיץ וישר נגמר
עשיתי את זה השנה את המנה הראשונה והפפילומה כואב רצח אבל גם אחכ זה ממש כואב והטטנוס גם כואב אבל פחות
כן ברמותת זה זוועה
אנונימית
שואל השאלה:
יואו זה כואב לי רצח איזה שקרנים כולכם פה