8 תשובות
לי לא כאב בכלל
לי לא כאב
לי לא כאב
לא כואב.
לא כואב כשאת עושה את זה זה כואב וגם קצת אחרי אולי יומים אני גם עשיתי
לפני כמה שבועות בהתחלה מאוד פחדתי אבל עשיתי את זה וכאב אבל לא הרבה
לפני כמה שבועות בהתחלה מאוד פחדתי אבל עשיתי את זה וכאב אבל לא הרבה
לא כואב בכלל
כאב לי אחרי החיסון ברמות אבל גם זה עובר
לא כואב
הפפילומה טיפה צורב כזה רק לכמה שניות
הפפילומה טיפה צורב כזה רק לכמה שניות
באותו הנושא: