10 תשובות
זה עובר תוך שניה אל תדאגי זה בכלל לא מלחיץ
ואני כזאת שמפחדת מכל דבר שכואב
ואני כזאת שמפחדת מכל דבר שכואב
קצת
הפפילומה את תרגישי טיפה את המחט אבל בקטנה ברמות כאילו לא תרגישי ואחכ זה לא יכאב
וטטנןס את לא תרגישי את זה בכלל אבל אחכ היד טיפה תרגיש רדומה
אבל בסהכ זה בקטנה רצח
וטטנןס את לא תרגישי את זה בכלל אבל אחכ היד טיפה תרגיש רדומה
אבל בסהכ זה בקטנה רצח
הפפילומה כשמזריקים אותה אז מרגישים ששמו לך חריף בתוך היד-ואחרי כמה דקות זה עובר ולא כואב.
הטטנוס לא מרגישים בכלל אבל אחכ היד תכאב לך
הטטנוס לא מרגישים בכלל אבל אחכ היד תכאב לך
אני עשיתי היום וכן כאב לי (טטנוס ופפילומה)אני לא אשקר אבל זה עובר, תנסי להזיז אחרי הזריקות את הידיים גם אם כואב כדי שלא יכאב לך יותר ויתנפח לך וכשאת רואה שעומדים לחסן אותך אל תסתכלי לשם, תעצמי עיניים או תסתכלי בכיוון השני ותחשבי על משהו אחר.
וחוץ מזה לא לכולם כואב יש כאלה שלא מרגישים כלום
וחוץ מזה לא לכולם כואב יש כאלה שלא מרגישים כלום
זה ממש לא ביג דיל
אל תילחצי
אל תילחצי
שואל השאלה:
אמאלהה אני מתה מפחד באמת
אמאלהה אני מתה מפחד באמת
את הפפילומה לא עשיתי אבל את הטטנוס עשיתי, ואני ממש כמוך, הייתי ממש ממש לחוצה מהחיסון ואפילו הייתי על סף בכי, וזה בכלל לא כאב, זה שרף לאיזה 3 שניות וזהו
זה אפילו לא שורף, אל תלחיצו אותה
אחותי את אחריי החיסון תצחקי על זה שפחדת אני מבטיחה לך
תספרי לי אחכ איך היה טוב?
מבטיחה זה בקטנה
אחותי את אחריי החיסון תצחקי על זה שפחדת אני מבטיחה לך
תספרי לי אחכ איך היה טוב?
מבטיחה זה בקטנה
רק פפילומה, כאב.
פפילומה וטטנוס ביחד לא כאב.
פפילומה וטטנוס ביחד לא כאב.
באותו הנושא: