12 תשובות
לא, בכלל לא
כמעט ולא מרגישים את זה
כמעט ולא מרגישים את זה
טטנוס כואבת היד אחריי החיסון עצמו לא, פפילומה החיסון עצמו קצת כואב
נמי החיסון לא כואב!!! תפסיקי לשאול טת השאלה הזאת!!!
אנונימית
טטנוס החיסון לא כואב אבל אחר כך ממש ממש היד מתה כאבים מוות וחיסון פפילומה החיסון עצמו כואב אחר כך פחות
יואו איך הבהלת אותי, גם לי קוראים נעמה
זה לא כלכך כואב, פשוט בפעם השניה שעשיתי פפילומה זה יותר כאב
אפ אפ אפ אפ אפ, רק לי קוראים נמי
זה לא כלכך כואב, פשוט בפעם השניה שעשיתי פפילומה זה יותר כאב
אפ אפ אפ אפ אפ, רק לי קוראים נמי
אנונימית
לי ממש כאב
לי אישית כאב
לי אישית לא כאב בכלל
שואל השאלה:
שכחתי להגיב אחרי שעשיתי את הטטנוס לא הרגשתי בכלל והפפילומה גם לא אבל איזה שעה אחרי מרגיש כאילו נתפס לי השריר
שכחתי להגיב אחרי שעשיתי את הטטנוס לא הרגשתי בכלל והפפילומה גם לא אבל איזה שעה אחרי מרגיש כאילו נתפס לי השריר
אנונימית
כן זה ככה.... יום יומיים זה עובר
לי אישית לא היה כלום רק אחרי החיסון היה מן הרגשה לא נעימה ביד וחוץ מזה כלום
לי אישית לא היה כלום רק אחרי החיסון היה מן הרגשה לא נעימה ביד וחוץ מזה כלום
באותו הנושא: