6 תשובות
לא היה תופעות , פפילומה טיפה כואב קצת אחרי
עשיתי אותם אתמול וזה לא כאב כל כך אבל מפעילים עליךך לחץ מהתלמידים והייתי לחוצה רצח אבל הטטנוס כואב אחרי יום
זה קצת כואב תופעות הלוואי זה עייפות
עשיתי אותם לפני 4 שנים, הייתי ממש בלחץ אבל לא כאב, אני שמחה שעשיתי ושאני מוגנה מהמחלות האלו. קצת כאבה היד אבל לא משהו קריטי
לא היו לי תופעות לוואי, קצת כאב אבל זה כאב סביל
טטנוס כןאב יום אחרי מאןד בשריר.אבל לא כאב שמשתק אותך...פפילומה זה מאוד תלוי,לי אישית לא היו השפעות ממנה
באותו הנושא: