התחברות
הרשמה
להתאמן פעם בשבוע למשך שעה וחצי זה בסדר? אני חיילת ואין לי הרבה זמן פנוי כרגע
לפעמים אני כן מתאמנת יותר מפעם בשבוע כשיש לי זמן אבל לא באופן קבוע
13 בפברואר 2022, 16:01
אימוני כושר
פעילות גופנית
אימון גופני
תרגילים
כושר
4 תשובות
כן
Aufstellen
כן זה אחלה יחסית
D
Dieg
כן זה מצוין
M
Mjejsjg
כן
מיס עולם
באותו הנושא:
בגיל 13 וחצי להתאמן במכון 5 פעמים בשבוע זה בסדר?
להתאמן פעם אחת בשבוע למשך שעה וחצי זה בסדר?
להתאמן כל יום (7 ימים בשבוע) במשך שעה-שעתיים כל יום, זה מוגזם או בסדר?
רק מי שמבין זה בסדר להתאמן 5 פעמים בשבוע?
להתאמן פעם פעמיים בשבוע יקח יותר מדי זמן לראות תוצאות או שזה בסדר?
מהר, זה בסדר להתאמן מהבית כל יום בשבוע?
להתאמן 6 פעמים בשבוע זה בסדר?
זה בסדר לרוץ שלוש פעמים בשבוע במשך שעה וחצי?
להתאמן שלוש פעמים בשבוע למשך שעה זה מספיק?
להתאמן 3 פעמים בשבוע זה בסדר?
שאלה למי שמנגן בגיטרה, זה בסדר להתאמן על תרגילים נגיד רק כמה פעמים בשבוע??