7 תשובות
כן אבל ההתקדמות שלך תהיה פחות מהירה
כן שלוש פעמים זה סבבה לגמרי
תזכרי פשוט שכמה שיותר תתרגלי ככה תתקדמי יותר
תתאמני כמה שבא לך באמת אין בסדר ולא בסדר את תוכלי להתקדם ככה בטוח
זה בסדר, אבל עדיף כל יום אפילו חמש דקות.
ההתקדמות שלך תלויה בכמה את מתרגלת תתרגלי יותר תתקדמי יותר
שואל השאלה:
אוקיי
אני התאמנתי חודש עכשיו במשך כל יום שעתיים וזה אותו תרגיל כל הזמן
אנונימית
שעתיים כפרה מה קורה לך את יכולה גם 5 דקות
ברור שזה יתיש אותך אם זה או תרגיל כל הזמן. איך אפשר להתמיד במשהו כשהוא אותו הדבר כל הזמן ללא גיוון?
זה בסדר שלוש פעמים בשבוע, רק קחי בחשבון שההתקדמות שלך תהיה בהתאם.