9 תשובות
כן אבל פעם אחת לא ישיג תוצאות משמעותיות
שואל השאלה:
אז כאילו יום אחד בשבוע הפסקה זה בסדר או אחרי כל יום של אימון יום מנוחה?
אז כאילו יום אחד בשבוע הפסקה זה בסדר או אחרי כל יום של אימון יום מנוחה?
עדיף לתת מנוחה לשרירים פעם ב....כדי לא להעמיס.
לא, קחי לפחות יום אחד הפסקה
עדיף יומיים מנוחה לשרירים אל תקחי סיכון שיגרם לך נזק ואז בכלל לא תוכלי להתאמן
זה תלוי בהמון דברים
כמו נפח עצמות אינטנסיביות
גודל שריר הגעה לכשל מאזן קלורי
גיל רמת מתאמן ממליץ לך לקחת מנוחה
ולתת לגוף להתאושש במקום להפעיל
אותו כל הזמן אבל אם מרגיש שהאימון
לא דורש ממך הרבה התאוששות
והוא קליל אז אפשר תלוי מה את מרגישה
כמו נפח עצמות אינטנסיביות
גודל שריר הגעה לכשל מאזן קלורי
גיל רמת מתאמן ממליץ לך לקחת מנוחה
ולתת לגוף להתאושש במקום להפעיל
אותו כל הזמן אבל אם מרגיש שהאימון
לא דורש ממך הרבה התאוששות
והוא קליל אז אפשר תלוי מה את מרגישה
ברור, אבל צריך גם לשמור על תזונה ולעשות את הכןל בצורה נכונה
^^ התבלבלתי
^תלוי בקושי של האימונים וההתנגדות
^תלוי בקושי של האימונים וההתנגדות
זה תלוי, את יכולה לעשות את זה אבל את לא יכולה לעבוד על קבוצת שריר יום אחרי יום.
שריר גדל בזמן מנוחה, ואם את רוצה לפתח אותו הוא צריך לנוח 48 שעות אחרי האימון.
שריר גדל בזמן מנוחה, ואם את רוצה לפתח אותו הוא צריך לנוח 48 שעות אחרי האימון.
באותו הנושא: