10 תשובות
להמשיך לאכול מאוזן בהמשך היום
הכל בסדרר כנראה שהיית צריכה את זה אם את בדיאטה פשןט תצמצמי מהצהריים ומהערב שיהיה פחות קלוריות אבל תאכלי ותשתי הרבה מים והכי חשוב תסלחי לעצמך זה קורה בהצלחה אהובה
שואל השאלה:
אבל יש לי ארוחת שישי בערב עם המשפחה ואני כנראה אוכל הרבה ואני בדיאטה ואין לי מושג מה לעשות
אבל יש לי ארוחת שישי בערב עם המשפחה ואני כנראה אוכל הרבה ואני בדיאטה ואין לי מושג מה לעשות
אנונימית
הכל טוב לא מתייחסים וממשיכים בחייך כרגיל
בשום פנים ואופן לא להרעיב את עצמך עכשיו ולא לחדוך מהגוף ומעצמך את האוכל שהוא צריך!!
בשום פנים ואופן לא להרעיב את עצמך עכשיו ולא לחדוך מהגוף ומעצמך את האוכל שהוא צריך!!
תמשיכי לאכול כרגיל
תקשיבי הדאגה המוגזמת הזאת וההתעסקות בקלוריות רק תשפיע עלייך לרעה
הכל בסדרר תהני בארוחה המשפחתית!!
תקשיבי הדאגה המוגזמת הזאת וההתעסקות בקלוריות רק תשפיע עלייך לרעה
הכל בסדרר תהני בארוחה המשפחתית!!
שואל השאלה:
תודהה!!
תודהה!!
אנונימית
בתאבוןן :))
שאני לא אשמע שלא אכלת בארוחת שישי!!:)
שאני לא אשמע שלא אכלת בארוחת שישי!!:)
שואל השאלה:
תודה לךך את מדהימה
תודה לךך את מדהימה
אנונימית
תודה❤
הכל בסדר אהובה (:
אספר לך שהיו ימים שהייתי אוכלת גם 1,200 על הבוקר כי הייתי רעבה
הכל ממש בסדר.
אל תייסרי את עצמך.
ולא יקרה כלום מיום אחד שתאכלי קצת יותר.
אם תנסי עכשיו לצום או לצמצם את רק תגרמי להתקפי אכילה ולפעולות מפצות של הגוף, ולטווח הארוך תזיקי לתהליך שלך.
לא יקרה כלום גם אם תאכלי היום יותר מבדרך כלל.
אספר לך שהיו ימים שהייתי אוכלת גם 1,200 על הבוקר כי הייתי רעבה
הכל ממש בסדר.
אל תייסרי את עצמך.
ולא יקרה כלום מיום אחד שתאכלי קצת יותר.
אם תנסי עכשיו לצום או לצמצם את רק תגרמי להתקפי אכילה ולפעולות מפצות של הגוף, ולטווח הארוך תזיקי לתהליך שלך.
לא יקרה כלום גם אם תאכלי היום יותר מבדרך כלל.
באותו הנושא: