19 תשובות
תלוי מה אכלת.
אני לא חושבת שזה יותר מידי, ככה זה ארוחה.
אני בכלל חושבת שהכמות חלבונים גדולה מידי בבת אחת
זה גבוה מידי. מה אכלת?
החלבון זה בסדר, אתה צריך לאכול 100 גרם ביום משהו כזה לא?

המס קלוריות די גבוה, מה אכלת?
שואל השאלה:
אכלתי 1.5 (75גרם) לחמניות כשרות לפסח
222 קלוריות +2.25 גרם חלבון

2 (140 גרם) ביצים קשות... 217 קלוריות ו18.2 גרם חלבון

ו170 גרם קוטג' (בערך כי אכלתי מלא^^) 165 קלוריות ו17.35 גרם חלבון

החישוב של החלבון זה שאני צריך בערך 1.5 גרם חלבון על כל קילו של הגוף שלי כי אני מתאמן אז זה יהיה 93 גרם חלבון (בכללי)
אנונימי
היית מפחית לחמנייה אחת, שתיי ביצים זה 160 קלוריות בערך ולא 217. קוטג' כמעט גביע, לפחות שזה יהיה 1 אחוז שומן.

ומה עם קצת ירקות עם בארוחת בוקר.
אני באמת לא רואה סיבה לספור קלוריות... אכלת אחרי אימון לחמניה וחצי קוטג' ושתי ביצים קשות אוי אוי אוי זה יותר מדי אוכל. לא זה לא היית רעב *אחרי אימון* ואכלת כדי לשבוע.
אויש תרגע, זה בסהכ אוכל, העיקר שנהנת, עזוב את זה שבכלל אכלת בריא.
דיי לחשב את הקלוריות כל הזמן.
200 קלוריות יותר/פחות זה לא משנה, זה לא ישפיע על כלום, אז תאכל תהנה ותעזוב את החישובים המטומטמים בצד
שואל השאלה:
לפי האינטרנט הם אומרים בין 140 ל155 קלוריות ל100 גרם ביצים
ואני לא מאמין באחוז שומן נמוך יותר בקוטג כי במקום השומן יכניסו סוכר או כימיקלים כדי שזה יהיה טעים ואני לא ממש מעוניין בסוכר
או בכימיקלים
.-.
לתגובה שמעליי 200 קלוריות אולי לא יכולים לעשות לך הרבה אבל אין לך מושג מה עודף 200 קלוריות יכול לעשות לי
אנונימי
ומה עם הפחמימות, שתיי לחמניות, לא יספיק לך אחת.? ואתה צריך משהו שישביע שימלא אותך, כמו סלט ירקות או משהו.
לא יקרה לך כלום מחריגה אחת קטנה, כמה בדרך כלל אתה אוכל בארוחת בוקר? בטח מה שאכלת זה רק משהו כמו 200-300 יותר. באמת שהכל בסדר ולא יקרה כלום, הגוף יודע להתמודד עם ימים שאוכלים בהם קצת יותר בדיוק כמו שאם תאכל יום אחד 300 קלוריות פחות מהרגיל לא יקרה משהו רציני. תחשוב על זה שלפעמים אוכלים פיצה/המבורגר/עוגה מה שאומר שזה יותר קלוריות מבדרך כלל ובכל זאת זה לא כזה משפיע כשזה פעם ב.
אם ממש מפריע לך הקלוריות פחות תפחית קצת (דגש על קצת) מארוחה אחרת. אבל לא לעשות דברים קיצוניים מדי
אנונימי
כמה אתה שוקל שצרכת משקל כזה גבוה של חלבון?
וקלוריות
שואל השאלה:
שוקל 62
.-.
זה לא קשור רק לכמה אני שוקל זה קשור למטרות שלי
אדם שמתאמן צריך לצרוך 1.5 גרם חלבון לקילו במשקל הגוף שלו
אדם רגיל שלא מתאמן צריך לצרוך 0.8 גרם חלבון לקילו במשקל הגוף שלו כדי לשמר מסת שריר
אנונימי
אחי זה פצצה, טיפה יותר מידי קלוריות.
אני ממש ממליץ לך ללכת לקנות בשר רזה (לך לקצב ותשאל אותו על אחוזי שומן בנתח) ותאכל עם זה ביצים (אני אישית אוהב עין) טעים מאוד, מפוצץ בחלבון ובברזל ויחסית מעט אחוזי שומן. במידה ואתה מתאמן באופן תדיר, אתה לא צריך לדאוג לכמות הקלוריות שאתה אוכל ביום. אני אישית עושה דברים פיזיים קשים מאוד (10 קמ' ב45 דק', 85 סמיכה רצוף, 20 מתח רחב, 100 בטן רצוף) ואני אוכל מעל 6000 קלוריות ביום.
אם אתה רוצה עזרה/פרטים אני כאן
ממליצה לך להוריד ללחמניה אחת ואת כל השאר להשאיר כי חלבון זה ממש טוב אבל פחמימות צריך לאכול בצורה נכונה ולא מוגזמת כמובן אם יש לך מטרה לעלות במסת שריר אז כע את צריך לאכול את הכמויות האלה כי רק ככה המסה עולה אבל אם זה חיטוב אז צריך להפחית בפחמימות ולאכול יותר חלבונים
אח שלי זה נכון אבל לא סיפרו לך את כל התמונה.. בארוחה במשקלים כאלה אתה לא אמור לעבור את ה20 גרם חלבון.. וגם דיברתי עם אנשים באדיבילדרים שעוסקים בזה כל החיים והם אומרים שעד שהם לא הגיעו ל100 קילו שריר הם לא התסכלו על 1.5 גרם לכל קילו הם השתמשו בנוסחא של כל קילו גרם חלבון אחד ובתשעים קילו שריר הם היו 1.3 גרם לקילו ואחרי מאה 1.5 קילו אל תקרא מאמרים באינטנרנט עזוב תדבר עם אנשים שמבינים זה הכי טוב
שרני אומר 20 גרם חלבון זה 20 גרם חלבון בארוחה
רוני קולמן לדוגמה צרך 100 גרם חלבון בארוחה ולאף אחד זה לא מזיז כי הוא שוקל 150 קילו שריר