5 תשובות
אכלת יפה אני הייתי מוסיפה עוד צלחת של שניצל או משהו כזה בהצלחה
זה ממש אחלה
זה ממש אחלה, להפך אני הייתי ממליצה לך להוסיף ולאכול עוד משהו משביע יותר.
בכל מקרה כל הכבוד ואני שמחה שאכלת (:
אכלתי יפה אפשר להוסיף איזה עוף או קציצה או משהוא או גבינה
אכלת יפה מאוד , הייתי מוסיפה כריך חביתה עם ירקות או משהו בסגנון